Thursday, February 5, 2015

Order

Assalam.
Bagi yang berminat untuk mebuat pembelian kotak, order masih berjalan seperti biasa.
Ingin saya tekankan disini bagi custom boxes, MOQ (minimum of quantity) yang ditetapkan oleh pihak kilang adalah sebanyak 300-500pcs, bergantung pada size dan tempoh siap adalah sekitar 8-14 hari. Bagi anda yang mahukan quantity yang lebih rendah, anda boleh rujuk kepada kami size yg design sedia ada (bukan custom) dan kami akan maklumkan size yang hampir sama dengan size yang anda perlukan. Biasanya utk design stock sedia ada ini MOQ adalah sekitar 100pcs sahaja bagaimanapun anda masih harus menunggu sekitar 2 minggu untuk stok siap. Harga agak berbeza bagi custom dan design sedia ada, harap maklum.

Pelanggan kami tidak hanya terhad kepada kawasan Kuala Lumpur sahaja. Bagi pelanggan luar dari Kuala Lumpur, kami menggunakan perkhidmatan KTMD dengan kos pos yang begitu rendah berbanding dengan syarikat penghantaran yang lain. Dan penghantaran akan dibuat sehingga ke pintu rumah/ pejabat anda!

Bagi anda yang perlukan kotak utnuk produk anda, sila hubungi kami dengan menyatakan size kotak panjang x lebar x tinggi serta kepilkan gambar contoh gambar kotak jika ada. Untuk reply pantas, sila hubungi kami melalui whatsapp. Tq


Pn Niza
017-3444888
Pengurus
Orlas Trading, KL








No comments:

Post a Comment